شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ همایش ملی بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی دی ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام الیاس مسئول ستاد برگزاری همایش با اعلام‌ این خبر گفت: در تداوم معرفی و تجلیل از نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان و پیروی از رهنمودها و تأکیدات مقام‌معظم رهبری در این خصوص، همایش ملی بزرگداشت ثقةالاسلام تبریزی با حضور چهره ها و مسئولان کشوری در تبریز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این همایش مقالات‌ برگزیده پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و دیگر علاقه‌مندان به حوزه تاریخ در سه محور شرح احوال و زندگی، بعد سیاسی و مبارزاتی، و بعد فرهنگی و اجتماعی در این همایش ارائه خواهد شد.

الیاس با بیان این‌که اولین همایش بین المللی تجلیل از نقش‌آفرینان آذربایجان در سال ۹۹ با معرفی‌ شخصیت و زندگی و مبارزات شیخ شهید محمد خیابانی با استقبال اهالی فرهنگ و تاریخ و با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری معرفی این نقش‌آفرینان و تبیین صحیح تاریخ آذربایجان به نسل حاضر است.

وی ادامه داد: در این راستا دومین همایش نیز با معرفی و تجلیل از مبارزات عالم استکبارستیز ثقةالاسلام تبریزی دی ماه سال جاری برگزار و قبل از آن نیز همایشی به اهتمام برخی نهادها و سازمان ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha