یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا می داند پروژه براندازی با شکست مواجه شده است گفت: آنها می کوشند تا آتشی که در کشور روشن کردند فروکش نکند و در طول سال جوّ کشور ملتهب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در نشست با جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج گفت: یکی از ابتکارات امام راحل تشکیل بسیج بود و امروز بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این بسیج تبدیل به یک الگو برای دیگر کشورها به ویژه کشورهای مقاومت شده است.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه وجهه مردمی بودن بسیج بسیار مهم است عنوان کرد: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی مردم هستند و وجهه ماندگاری این نظام علاوه بر رهبری پایداری مردم، حضور آنها در نظام است، چراکه هرجا که این رکن ضربه خورده، همانجا نیز نظام ضربه خوردیم.

حجت الاسلام خدری با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور و تلاش دشمن برای کشاندن مردم به کف خیابان، اظهار کرد: با همه تلاش مضاعفی که دشمن برای ضربه به نظام دارد و سرمایه گذاری عظیمی که انجام داده اما آنچنانی که تصور می کردند نتوانستند مردم را با خود همراه کنند و جز اندک افرادی که فریب خوردند با آنها همراهی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: امروز دشمن و به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس خود را در معرض خطر می بیند و از طرفی قدرت روزافزون ایران را می بیند و به همین جهت احساس تهدید و خطر می کند بنابراین به وسیله ای چنگ میزند تا خود را نجات دهد.

امام جمعه چغادک افزود: آمریکا و انگلیس تمام امکانات رسانه ای و نیز با پشتیبانی مالی سنگین تمام سعی خود را در این مدت کرده تا فضای آرام کشور را ملتهب کند و حتی برای اینکه به حامیان اغتشاشگران اعتبار ببخشند دیدارهایی را با برخی مقامات همچون رئیس جمهور فرانسه برنامه ریزی می کنند.

حجت الاسلام خدری گفت: دشمن چاره ای جز این ندارد و به جایی رسیده که به هر چیزی چنگ می زند، آنها افراد را آموزش می دهند تا حتی بدتر از داعشی ها دست به اقدامات خرابکارانه بزنند.

وی با بیان اینکه دنیا درحال تغییر و دگرگونی است گفت: آمریکا و اسرائیل در مقابل غزه و حزب الله هم ناتوان هستند و سامانه گنبد آهنین که با تبلیغات بسیار به کشورهای مرتجع عربی فروختند هم نتوانست مقابل موشک های حماس اثرگذار باشد؛ این موضوع به ویژه در جنگ عربستان با یمن خود را بیشتر نمایان کرد چراکه پهپادهای انصارالله بارها آرامکو را بمباران کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا می داند پروژه براندازی با شکست مواجه شده است گفت: آنها می کوشند تا آتشی که در کشور روشن کردند فروکش نکند و در طول سال جو کشور ملتهب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha