دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جهادکشاورزی

حجت الاسلام دیرباز گفت: در قبال حرکت گمراه‌کننده‌ای که از همه طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است، حرکت تبیین خنثی‌کننده‌ این توطئه‌ و حرکت دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز امروز در جلسه مسئولین منطقه سه کشوری حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب گسترش امید در جامعه را وظیفه همه مسئولان و خدمتگزاران نظام می‌دانند و تاکید می کنند القای ناامیدی برای کند کردن حرکت کشور، اولین هدف دشمن در عرصه های اقتصادی، انقلابی و فرهنگی است .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در قبال حرکت گمراه‌کننده‌ای که از همه طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدفهای بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است، جهاد تبیین، خنثی‌کننده‌ این توطئه‌ و حرکت دشمن است.

وی تأکید کرد: رفع موانع و توسعه کشاورزی با ایجاد فرهنگ بسیجی میسر است و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه نیز با تبیین منویات مقام معظم رهبری در جهت کمک به توسعه پایدار بخش کشاورزی نقش مهم و خطیری را بر عهده دارند.

در ادامه حجت الاسلام رضا میرزاجانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برگزاری دوشنبه‌های صمیمی در راستای رسیدگی به مشکلات واحدها و مراکز جهاد کشاورزی به صورت هفتگی و بازدید از مراکز جهاد کشاورزی دهستانها به صورت ماهانه، اقامه روزانه نماز جماعت در سطح ستادی،ادارات تابعه و شهرستانها وبرگزاری سایر برنامه های فرهنگی و عقیدتی از اهم اقدامات حوزه در سال جاری بوده که به صورت مستمردر حال انجام است .

محمود مظلومی جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام گرفته مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و ادارات تابعه در جهت اجرای طرحها و برنامه های مربوط به اعتلای فرهنگی و عقیدتی کارکنان سازمان ، گزارشی از پتانسیل های بخش کشاورزی استان و جایگاه استان در کشور با تولید سالانه بیش از ده میلیون تن محصولات زراعی ، دامی ، باغی و شیلاتی ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام نجفی رئیس منطقه ۳ کشور و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص اهداف برگزاری جلسه و حجت الاسلام حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در زمینه مسایل و مشکلات مربوط در زمینه ذبح شرعی و فواید استفاده از غذای حلال مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha