پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1055578
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
تصاویر/ بازدید هیئت امنای بنیاد هدایت از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی با بیان این که متأسفانه نسبت به مسجد جفا شده است، خواستار بازدید اقشار مردم متدین خصوصاً طلاب، ائمه جماعت و ائمه جمعه از از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی، عضو هیئت‌ امنای بنیاد هدایت در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اگر بخواهیم به سمت ظهور امام زمان(عج) حرکت کنیم باید شبکه دینی گسترده‌ای ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در این شبکه باید سبک زندگی و حیات دینی گسترش پیدا کند، مطرح کرد: مهم‌ترین پایگاه این شبکه مساجد هستند؛ چراکه مسجد مانند قلب، می‌تواند حیات دینی را در کشور پمپاژ کند.

عالی ادامه داد: افرادی که به هر صورتی مرتبط با مسجد هستند، از جمله امام جماعت، طلاب، روحانیون و... نسبت به شناخت مسجد، کارکردهای مسجد، آثار مسجد و سیر تاریخی مسجد باید مطلع باشند و در این راستا نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک منبع دقیق و کامل است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به مسجد جفا شده است، خاطرنشان کرد: همه اقشار مردم متدین خصوصاً طلاب، ائمه جماعت، ائمه جمعه و ... از این نمایشگاه که از نظر علمی و تاریخی سیری از مسجد را ایجاد کرده است بازدید کنند.

توصیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی به طلاب برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha