جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید امامان محله کشوری از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان قم با حضور در مسجد مقدس جمکران از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

به گزارش حوزه، جمعی از مسئولین ستادی معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قم از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

در این بازدید، حجت‌الاسلام امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در این نمایشگاه شیوه نوین حکمرانی با محوریت مسجد جامعه‌پرداز بیان شده و با توجه به محتوای غنی نمایشگاه، از تمام فرهنگیان استان قم به ویژه معاونین فرهنگی و تربیتی‌، مربیان امور تربیتی و مبلغین طرح امین درخواست دارم که هم خودشان از این نمایشگاه بازدید کنند و هم اینکه دانش‌آموزان دبیرستانی را به این نمایشگاه بیاورند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه باید شیوه حکمرانی نوین جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌ها اطلاع‌رسانی شود، مطرح کرد: خط سیر نمایشگاه که به صورت هنری، نیازسنجی شده است یکی از نقاط اثرگذار نمایشگاه است.

 در ادامه علی نظرزاده، کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ آموزش و پروش استان قم، اظهار کرد: تمام این نمایشگاه از ابتدا تا انتها بسیار مفید و ثمربخش بود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تاریخ دقیق شیعه بیان شده است، مطرح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به تبیین خط مشی علما در طول تاریخ اسلام نیز پرداخته است.

کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز ناحیه ۲ آموزش و پروش استان قم ادامه داد: طراحی این نمایشگاه به گونه‌ای بوده است که برای اهل علم ازجمله دانشجویان، علما، فرهنگیان و کسانی که در مباحث علمی در حال فعالیت هستند، قابل استفاده باشد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه می‌تواند سطح علمی و دینی افراد را افزایش دهد، عنوان کرد: امیدواریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا تمام دانشجویان بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha