سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بازدید معاون تهذیب حوزه از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه به همراه جمعی از مدیران مدارس علمیه استان قم، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه در قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم‌زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به همراه جمعی از مدیران مدارس علمیه استان قم، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۷ مردادماه، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

پس از روایت بخش های مختلف این نمایشگاه برای معاون تهذیب و مدیران مدارس علمیه، در خصوص مباحث طرح شده، صحبت و تبادل نظر شد.

همچنین در بخشی از این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز را یک موضوع اساسی و مهم دانست و گفت: شیوه حکمرانی اسلامی که در این نمایشگاه توضیح داده شده، مورد تاکید اهل بیت(ع) نیز بوده و امام خمینی(ره) نیز در همین مسیر گام برداشته بودند.

معاون تهذیب حوزه، در پایان از طلاب درخواست کرد تا از بخش های مفید این نمایشگاه بازدید و از ظرفیت‌های بالقوه آن مطلع شوند.

لازم به ذکر است، سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز درحالی در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برپا شده که در دو دوره گذشته در مشهد مقدس و مصلای تهران میزبان ائمه جمعه، پژوهشگران و نظریه‌پردازان برجسته کشور بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha