جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید هیئت امنای بنیاد هدایت از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ جمعی از اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، بازدید و در خصوص بخش های مختلف این نمایشگاه، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجج اسلام و المسلمین عالی، ماندگاری، برادران، حسینی به عنوان اعضای هیئت مدیره بنیاد هدایت، به همراه جمعی از فضلای حوزه، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، بازدید کردند.

در این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، بخش ها و غرفه های این نمایشگاه را برای علمای حاضر، روایت کرده و پس از آن، نظرات ارزشمند آنها را در خصوص سیر محتوایی، اجرایی، گفتمانی و روایی نمایشگاه، جویا شد.

پس از آن، ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین عالی، در ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، این نمایشگاه را یک حرکت عالی و ارزشمند خواند و خواستار فراهم کردن بستری برای بازدید طلاب، روحانیون، جوانان و نخبگان حوزوی و مسجدی، برای بازدید از این نمایشگاه شد.

وی در تکمیل سخنان خود، گفت: افرادی که به هر صورتی مرتبط با مسجد هستند از جمله امام جماعت، علما، طلاب، روحانیون و... نسبت به شناخت مسجد، کارکردهای مسجد، آثار مسجد، سیرتاریخی مسجد باید مطلع باشند و در این راستا نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک منبع دقیق و کامل است.

در ادامه، حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری، مطرح کرد: این نمایشگاه یکی از زیباترین نمایشگاه‌هایی است که مختصر، گویا و در مسیر جهاد تبیین ۵ مرحله انقلاب اسلامی را به بیان مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین برادران، سیر روایی این نمایشگاه را یک نقطه قوت در کنار دیگر نقاط قوت خواند و تصریح کرد: به نظر من جا دارد هر طلبه، چند بار از این نمایشگاه بازدید کند تا به مفاهیم، گفتمان و محتوای آن جهت پیاده سازی آنها در روند کاری خود، مسلط شود.

در پایان نیز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی اراکی، ضمن تقدیر از مدیرعامل بنیاد هدایت برای راه اندازی سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، خواستار حضور حوزویان سراسر کشور، جهت بازدید از نمایشگاه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha