جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین پناهیان از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ عضو هیئت‌ امنای بنیاد هدایت با اشاره به نقش مهم "نمایشگاه مسجد جامعه پرداز" در ترسیم نقشه راه امامان جماعت مساجد، گفت: اجرای این نمایشگاه یک اقدام کم‌سابقه یا بی‌سابقه‌ای است که موضوع آن بسیار مهم است؛ چراکه وقتی ائمه جماعات مساجد نسبت به این وظیفه اطلاع کامل پیدا کنند قطعاً می‌توانند در مسیر اجرا بهتر عمل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان، عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت پس از بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: هر زمان که تمدن کفر روی کار آمد، ذلت انسانی را نیز به همراه آورده است.

وی با بیان اینکه نقطه مقابل این تمدن عزت اسلامی است، عنوان کرد: محور عزت انسانی و فردی که می‌تواند راه رسیدن به این عزت را ترسیم کند امام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه سیر نمایشگاه، یک واقعه و داستان مهم را دنبال می‌کند، اظهار کرد: قهرمان این داستان "عزت انسان" است و این مهم موضوعی است که در طول تاریخ بشر به دنبال آن بوده که در سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز راه رسیدن به آن بیان شده است.

عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت با اشاره به نقش مهم "نمایشگاه مسجد جامعه پرداز" در ترسیم نقشه راه امامان جماعت مساجد، گفت: این نمایشگاه بیانگر و تبیین‌کننده وظایف ائمه جماعات است که وقتی آنها نسبت به این وظیفه اطلاع کامل پیدا کنند قطعاً می‌توانند در مسیر اجرا بهتر عمل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان با بیان اینکه باید مراحل رسیدن به عزت انسانی برای مردم تبیین شود، مطرح کرد: اگر به مردم بگوییم چه مراحلی را برای رشد و پیشرفت باید طی کرد و اکنون در چه مرحله‌ای هستیم و چه موانعی وجود دارد، قطعاً صبر و تحمل مردم نیز افزایش خواهد یافت.

عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت با اشاره به اینکه ائمه جماعات در بازدید از نمایشگاه باید به این وظیفه خود واقف شوند، مطرح کرد: وقتی ائمه جماعات نسبت به این وظیفه اطلاع کامل پیدا کنند قطعاً می‌توانند در مسیر اجرا بهتر عمل کنند.

وی با بیان اینکه موضوع احیای محله نیز در این نمایشگاه دیده شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز ائمه جماعات تأثیرگذار خواهند بود و برای بهره‌وری بهتر باید آموزش‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در پایان از برپایی این نمایشگاه در مسجد مقدس جمکران تقدیر و اظهار داشت: اجرای این نمایشگاه یک اقدام کم‌سابقه یا بی‌سابقه‌ای است که موضوع آن بسیار مهم است و در این راستا از زحمات ارزنده دست‌اندرکاران نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    کاملا موافقم اگه من آگاه شویم در چه مرحله از مراحل رشد هستیم و نقشه راه را بدانیم،رشد بهتر و با آرامش خاطر تری خواهیم داشت