جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید جمعی از مسئولان حوزوی از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ جمعی از مسئولان حوزوی، امروز از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه در قم، جمعی از مسئولان حوزوی از جمله «آیت الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم»، «حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور»، «حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات کشور»، «حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران» و... از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

در این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، بخش های مختلف نمایشگاه را برای علمای حاضر روایت کرده و به بیان ویژگی های مسجد جامعه پرداز پرداخت.

پس از روایت نمایشگاه، نشست علمی و نظریه پردازی با حضور علما، برگزار شد و در آن، بر لزوم دعوت طلاب و روحانیون و همچنین فرهیختگان جهت بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، تأکید شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این نشست، با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز می‌تواند پایگاه مسجد در کشور باشد، اظهار کرد: نوع نگرش امامین انقلاب اسلامی در این نمایشگاه بروز پیدا کرده است.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در ادامه با اشاره به اینکه مساجد می‌توانند سپر دفاعی برای وضعیتی باشند که غرب‌زده‌ها برای کشور ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید در این راستا قیام کنیم و امیدواریم این نمایشگاه گامی موثر در این عرصه باشد.

در پایان نیز، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: تلاش مستمر و حساب‌ شده‌ای برای تبیین ویژگی های مسجد طراز انقلاب در این نمایشگاه صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha