پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن جهان راهیار استان آذرباییجان شرقی

حوزه/ راهیار استان آذربایجان شرقی گفت: سیر تاریخی که نمایشگاه از بدو زندگی انسان آغاز و با تمدن‌سازی به عصر حاضر رسیده است نقطه قوت این نمایشگاه است.

حجت الاسلام حمید حسن‌جهان، راهیار استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، با اشاره به اینکه سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از نمایشگاه‌های قبلی غنی‌تر است، اظهار کرد: این نمایشگاه از نظر محتوایی و اجرایی نیز شکل کامل‌تر و پیشرفته‌تری به خود گرفته و نشان‌دهنده این است که نمایشگاه در مسیر نقطه آرمانی درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه منحصر فرد و در سطح کشوری است، مطرح کرد: برای انتقال این نمایشگاه به استان‌ها باید تلاش کنیم تمام شکل محتوایی در استان‌ها پیاده‌سازی شود.

راهیار استان آذربایجان شرقی، با اشاره به نقطه قوت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، عنوان کرد: سیر تاریخی که نمایشگاه از بدو زندگی انسان آغاز و با تمدن‌سازی به عصر حاضر رسیده است نقطه قوت این نمایشگاه است.

حجت الاسلام حسن جهان اضافه کرد: در نمایشگاه‌های قبلی مخاطب نمی‌توانست حلقه وصلی میان بخش‌های مختلف پیدا کند ولی در سومین نمایشگاه این خلا رفع و ارتباط خوبی ایجاد شده است.

وی حرکت گام‌به‌گام و حلقه اتصال مطالب را یکی دیگر نقاط قوت نمایشگاه برشمرد و گفت: خوشبختانه نظم و انتظام نمایشگاه درحد قابل قبولی بوده و روزبه‌روز نیز درحال ارتقا یافتن است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha