جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید تولیت مدرسه علمیه بقیه الله تهران از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین دسمی، گفت: فعالیت‌هایی مانند نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از یک نظام فکری منسجم، منظم و منضبط تشکیل شده که امیدواریم روز به روز در مسیر تکامل قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید دسمی، تولیت مدرسه علمیه بقیه الله تهران، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه پرمحتوا و عمیق است که برای فعالیت جامعه‌پردازی، نقش و جایگاه مساجد، ائمه جماعات، راهبری و تمشیت امور مختلف، اقدامات مهمی صورت گرفته است.

تولیت مدرسه علمیه بقیه الله تهران عنوان کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک حلقه‌ مفقوده‌ای بود، که در مقاطع مختلف بعد از انقلاب اسلامی لازم و ضروری بود.

وی با اشاره به اینکه باید نمونه‌های میدانی و موفق متناسب با خروجی‌های نمایشگاه مسجد جامعه پرداز معرفی شوند، گفت: در این نمایشگاه یک جامعه در ابعاد مختلف فکری و میدانی به عنوان مخاطب حضور دارند که بعضی افراد راهبردی و برخی نیز جایگاه راهبری دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دسمی، تصریح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در مجموع یک حرکت خوب و ارزشمند است که نیازمند همت بلند برای استمرار آن است.

تولیت مدرسه علمیه بقیه الله تهران در پایان یادآور شد: ایده‌ای همچون نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که از یک نظام فکری منسجم، منظم و منضبط تشکیل شده است، می تواند روز به روز در مسیر تکامل تا رسیدن به نقطه مطلوب یعنی تحقق حکمرانی نوین مردمی، قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha