شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمنان در اتفاقات اخیر بسیجیان، روحانیون و نیروهای امنیتی را تحت فشار قرار داد، گفت: دشمن حتی نتوانست سرود سلام فرمانده را تحمل کند، سرودی که حتی در کشورهای منطقه و یا کشورهای اروپایی و عربی هم اجرا شد. به همین جهت انتقام سختی را از این نوجوانان و جوانان در ایام اخیر گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته در گلزار شهدای چغادک گفت: امام راحل بسیج را به اصحاب انبیاء نظیر حضرت موسی(ع) تشبیه کرده است.

امام جمعه چغادک افزود: امروز تفکر بسیجی تبلور پیدا کرده و حتی در بسیاری از کشورهای مقاومت به عنوان یک الگو شناخته شده و برخی از این کشورها چنین تشکلی را شکل دادند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به گونه ای تدبیر کردند که همه مردم بسیجی باشند افزود: امام راحل طوری بسیج را طراحی کرد که همه مردم بسیجی باشند؛ گروهی که از آن به عنوان بسیج یاد می شود تا آخر خواهد بود و هیچ تردیدی در آن نیست و امروز به نشانه قدرت ایران اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه دشمنان در اتفاقات اخیر بسیجیان، روحانیون و نیروهای امنیتی را تحت فشار قرار دادند گفت: دشمن حتی نتوانست سرود سلام فرمانده را تحمل کند، سرودی که حتی در کشورهای منطقه و یا کشورهای اروپایی و عربی هم اجرا شد. به همین جهت انتقام سختی را از این نوجوانان و جوانان در ایام اخیر گرفتند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای فضای مجازی طی سال های گذشته گفت: دشمن خیلی هنرمندانه طراحی می کند اما ما به اندازه آنها این کار را انجام نمی دهیم؛ امروز از حیث رسانه ضعیف هستیم و رسانه دست آنها است.

وی با تأکید بر ارتقای سواد رسانه ای جامعه گفت: معنای سواد رسانه شناختن چند برنامه و پلتفرم نیست، چراکه دشمن روی این حوزه تمرکز کرده و کار تخصصی انجام می دهد؛ دشمن به صورت اندیشکده ای کار می کند و از ایده و فکر دانشجویان خود استفاده و طراحی می کند.

امام جمعه چغادک با اشاره به انزوای رژیم صهیونیستی در رویداد جام جهانی قطر گفت: این رژیم حتی از شهروندان خود می خواهد که در ایام جام جهانی هویت خود را پنهان نگه دارند؛ از طرفی در نقطه به نقطه کشور قطر می بینیم که پرچم های کشور فلسطین بلند شده است.

حجت الاسلام خدری با اشاره به فضای سازی و ایجاد جو روانی از سوی دشمن بر روی بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: دشمن با ارسال برخی پیام هایی در فضای مجازی به بازیکنان تیم ملی سعی دارد تا تمرکز آنان را بهم بزند.

وی با بیان اینکه دنیا درحال تغییر و دگرگونی است گفت: آمریکا و اسرائیل در مقابل غزه و حزب الله هم ناتوان هستند و سامانه گنبد آهنین که با تبلیغات بسیار به کشورهای مرتجع عربی فروختند هم نتوانست مقابل موشک های حماس اثرگذار باشد؛ این موضوع به ویژه در جنگ عربستان با یمن خود را بیشتر نمایان کرد چراکه پهپادهای انصارالله بارها آرامکو را بمباران کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha