سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار

حوزه/ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه دیدارهای خود با مراجع و علمای قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله سبحانی با معظم له دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه دیدارهای خود با مراجع و علمای قم با حضور در دفتر حضرت آیت الله سبحانی با معظم له دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله سبحانی در این دیدار گفتند: هر انقلابی باید از نعمتِ همراهی مردم، بهره‌مند باشد، یکی از این نعمت‌ها، حمایت و رضایت داخلی است، پیامبر گرامی (ص) در صدر اسلام توانست رضایت مندی انصار را جلب کند مسئولان باید رضایت مردم را حفظ و گرفتاری‌های آن‌ها را حل کنند.

معظم له با بیان این که ما معتقد هستیم که نظام همواره در حال کوشش و تلاش است که مشکلات را کم و حل کند و با اشاره به نقش مهم بسیج بین مردم گفتند: امروز مردم حامی بسیج هستند و در این ایام آثار بسیج برای همه مردم روشن شده است.

ایشان با بیان این که جمهوری اسلامی ایران باید اینقدر اقتدار داشته باشد تا دشمنان خارجی به آن صدمه وارد نکنند خاطرنشان ساختند: در حوزه امنیت، نیروهای نظامی در ارتش، سپاه و بسیج نباید اجازه دهند دشمنان آسیبی به وطن وارد نمایند.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha