جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به موضوع عمامه پرانی اشاره کرد و گفت: چنین اقدامات سخیفی همواره در طول تاریخ وجود داشته است و مربوط به امروز نیست، اما روحانیت اهمیتی به چنین اقداماتی نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبلیغ موضوعی بسیار مهم برای انقلاب و اسلام و برای منافع ملی و امنیت کشور است گفت: باید تبلیغ به نحو احسن انجام شود. اگر تبلیغ را به خوبی انجام ندهیم در دست دشمنان و معاندین و مبلغین شیطانی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت و جوانان، دانشگاهیان و دانش آموزان، گفت: این ارتباط می بایست اکنون بیشتر شود. در اغتشاشات دانشجویان و دانش آموزانی را دیدیم که به بیراهه رفتند و از حرفهای آنها کاملاً مشهود است که با آنها صحبت نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: خوشبختانه حوزه های برادران و خواهران ارتباط بسیار خوبی با آموزش و پرورش پیدا کرده اند و باید از این ارتباط بیشترین استفاده را برای هدایت نسل جوان و نوجوان کرد.

وی در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه حوزه های علمیه در زمینه تبلیغات در فضای مجازی کارهای خوبی تاکنون انجام داده اند گفت: اگر تولید محتوا نداشته باشیم در میدان فضای مجازی به دشمن خواهیم باخت.

حسینی یادآور شد: در جاهایی که محکم در برابر دشمن ایستاده ایم دشمن را شکست داده‌ایم و اگر در فضای مجازی هم محکم و با برنامه کار کنیم قطعاً دشمن را شکست خواهیم داد.

وی در ادامه به موضوع عمامه پرانی اشاره کرد و گفت: چنین اقدامات سخیفی همواره در طول تاریخ وجود داشته است و مربوط به امروز نیست، اما روحانیت اهمیتی به چنین اقداماتی نمی‌دهد. در طول تاریخ دشمنی با روحانیون بسیار بوده، چرا که آن‌ها ریشه فساد را هدف قرار داده اند و اکنون نیز محکم و قوی در میدان حاضر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha