جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم شب شعر بسیج به دعوت کانون مداحان بسیج

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مداحان و شعرای انقلابی در جبهه جهاد و دفاع از مکتب اهل بیت(ع) قرار دارند و هر کلمه از ابیات آنها تیری است بر قلب دشمن.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم شب شعر بسیج به دعوت کانون مداحان بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شعرا و مداحان اهل بیت(ع) شامگاه پنج شنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری با تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج نه تنها در عرصه نظامی شناخته شده است، بلکه در عرصه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی نیز در حال افتخار آفرینی است.

وی با بیان اینکه کانون بسیج مداحان نمونه بارز جهاد بسیج در عرصه فرهنگی و هنری است، ادامه افزود: مداحان و شعرای انقلابی در جبهه جهاد و دفاع از مکتب اهل بیت(ع) قرار دارند و هر کلمه از ابیات آنها تیری است بر قلب دشمن.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عنایت رهبر معظم انقلاب به شعر، شعرای انقلابی و مخصوصا شعرای عرب خوزستان، گفت: معظم له با نگاهی کریمانه به شاعران انقلابی و مداحان اهل بیت(ع) خوزستانی، از آنها به افتخار یاد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: شعری که با ایمان قلبی سروده شود، ممکن است با چند کلمه موزون چنان تاثیری بر قلب مؤمنین بگذارد که ده‌ها کتاب نگذارد و آنقدر شور انگیز باشد که تاثیر فتنه‌ها را در جا خنثی سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha