جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی و منشأ خدمات فراوان به مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد، گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی و منشا خیر و خدمات رسانی در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره با غیرت و شجاعت در کنار نیروهای مسلح حافظ امینت و جان و مال مردم بوده است، افزود: بسیجیان با غیرت و شجاعت از اهداف و ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کرده و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: هفته بسیج یادگار امام راحل (ره) است و باید از آن حفاظت و صیانت کنیم، چرا که همه می دانیم انقلاب اسلامی به دست بسیجیان فداکار پایه گذاری شد و باید با تمام قوا از دستاوردهای بسیج و نظام پاسداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به گرامیداشت روز پرستار و قدردانی ازتلاش های پرستاران گفت: مجاهدت های حضرت زینب (س) در جنگ تبلیغاتی دشمن را شکست داد و پرستاری از امام سجاد (ع) و کودکان کربلا از خدمات این بانوی گرانقدر بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز مجلس، گفت: نمایندگان مجلس در عمل از شهید مدرس پیروی کنند و زندگی آن روحانی برجسته و شجاع را برای خدمت رسانی به مردم الگو قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مقام معظم رهبری (مدظلعه العالی) فرمودند دشمن به این امید بسته است که با فعالیت های اینترنتی و مزدورپروری مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد که باید مراقب این توطئه ها باشیم و در این راستا بصیرت افزایی لازم برای نسل جوان صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha