شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
F

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک بسیجی واقعی بود، گفت: بی‌رغبتی این سردار شهید به دنیا در سپاه قدس کاملا مشهود بود، به طوری که در طول ۶ سال ماموریت خود یک ریال حق مأموریت دریافت نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان درمصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: اخلاص درعمل، زهد و بی رغبتی به دنیا مهمترین ویژگی بسیج است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک بسیجی واقعی بود، افزود: بی‌رغبتی این سردار شهید به دنیا در سپاه قدس کاملا مشهود بود، به طوری که در طول ۶ سال ماموریت خود یک ریال حق مأموریت نیز دریافت نکرد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی بخش قابل توجهی از حقوقش را در اختیار خانواده‌های شهدا خصوصا بچه‌های مدافع حرم قرار می‌داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به روحیه شهادت طلبی بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه خانواده شهدا به فرزندانشان افتخار کنند، گفت: پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس مدیون تقدیم خون پاک ۲۵۰ هزار شهید بسیجی مخلص و ایثارگر می‌باشد.

امام جمعه کاشان، با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که شهدا مظهر اقتدار کشورمان هستند، گفت: کسی که حاضر است جان خودش را در راه اسلام بدهد، خیلی قدرت دارد.

وی با گرامیداشت ۷ آذر سالروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی کشورمان در ابتدای جنگ با زدن دو سکوی نفتی عراق ضربه محکمی به صدام زد و صادرات نفت این کشور را متوقف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، همچنین با اشاره به سالروز رحلت شیخ مفید و آیت الله شهید مدرس، با بیان اینکه آیت الله مدرس فردی شجاع، صریح، زاهد و با بصیرت بود، ابراز داشت: حضرت امام(ره) فرمودند، نمایندگان مجلس باید ویژگی‌های مرحوم مدرس را به مردم بگویند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به حوادث عبرت انگیز اوکراین اشاره کرد و گفت: اوکراین به عنوان یکی از کشورهای جدا شده اتحاد جماهیر شوروی که از نظر هسته‌ای دارای ۱۳۰ موشک بالستیک با برد ۵ تا ۱۰ هزار کیلومتر و ۱۳۰ بمب افکن و ۱۷۰۰ کلاهک هسته‌ای بود، قراردادی را با آمریکا نسبت به واگذاری تمام این تجهیزات، در برابر تضمین امنیت منعقد نمود اما در جنگ با روسیه آمریکا عهدشکنی کرد.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران از عهدشکنی آمریکا با اوکراین، خاندان پهلوی، مصدق، مرسی، افغانستان، بارزانی درس عبرت بگیرند، مطرح کرد: خاندان پهلوی علیرغم ۵۰ سال خدمت به آمریکا و انگلیس، وقتی شاه ۲۶ دی از ایران فرار کرد، فرح گفت به جای خدماتی که به آمریکا کرده بودیم، همسرم را در یکی از بیمارستان دیوانگان امریکا بستری کردند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب با اتکا به خداوند متعال و امام زمان(عج) درحال طی کردن مسیر حق می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha