شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پهلو زاده

حوزه / امام‌جمعه اهرم گفت: در همه فتنه‌ها، بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و ان‌شاء‌الله نوجوانان دهه هشتادی و نودی، افول و اضمحلال آمریکا و صهیونیست را به چشمان خودشان خواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم با گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با فرمان امام راحل، اظهار داشت: این بسیج است که طلایه دار و علمدار عرصه‌های سخت است و مقام معظم رهبری در دیدار مردم شریف اصفهان فرمودند حربه دشمن در اغتشاشات اخیر لشکر سازی کاذب رسانه‌ای است.

امام جمعه اهرم افزود: هنوز یک ماه از قضیه‌ سیزدهم آبان نگذشته بود که در پنجم آذر ۵۸، حضرت امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند، یعنی این حرکت عظیم، این حضور عظیم، این قدرت‌نمایی بزرگ در مقابل تهدید آمریکا در کمتر از یک ماه بعد از حادثه‌ سیزدهم آبان به وجود آمد، در حقیقت بسیج باعث تبدیلِ تهدید به فرصت شد و این حقیقت بسیج است.

وی ادامه داد: وقتی در سیزدهم آبان ۵۸ ماجرای لانه‌ جاسوسی اتفاق افتاد، آمریکایی‌ها در این ماجرا تحقیر شدند و لذا شروع به تهدید کردن، واکنش نشان دادن، کردند و هم تهدید زبانی کردند و هم ناوهای آنها به طرف خلیج فارس سرازیر شد، یعنی یک تهدید عملی علیه ملّتی مانند ملّت ایران که در آن روز که نه نیروی نظامی داشت، نه امکانات دفاعی، نه موشک، آغاز کردند.

حجت الاسلام پهلوزاده بیان کرد: در همه فتنه‌ها، بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و ان‌شاء‌الله نوجوانان دهه هشتادی و نودی، افول و اضمحلال آمریکا و صهیونیست را به چشمان خودشان خواهند دید.

وی گفت: خداوند تبارک و تعالی در آیه ۱۰۵ سوره انبیا نسبت به سرنوشت جریان و جبهه حق می‌پردازد و می‌فرماید: "در زبور و تورات چنین نوشتیم که زمین را بندگان شایسته من به میراث می‌برند"، بنابراین سرنوشت قطعی جریان حق، غلبه و پیروزی نهایی خواهد بود و سرنوشت قطعی جریان باطل نیز چیزی نیست جز افول و اضمحلال و شکست نهایی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha