دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیم شریفی

امام جمعه حاجی آباد گفت: مهم‌ترین راهکار پیروزی در جنگ ترکیبی، همراه سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است، حدوث و بقاء انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبتنی بر حضور و حمایت مردم بوده و هست و لذا مسئولان باید برای رفع یا کاهش مشکلات موجود تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: بسیج در جبهه‌های جنگ در داخل شهرها و در پایگاه‌های مقاومت نشان داد که بهترین مدافع انقلاب و اسلام است، حتی دشمنان هم به این نکته اعتراف دارند و در طول این سال‌ها نوک پیکان حملات خود را متوجه بسیج و بسیجی می‌کنند.

وی افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در جامعه، خصوصاً جوانان و نوجوانان که باید این روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب حفظ کرد، چرا که اگر روحیه بسیجی آسیب ببیند، انقلاب آسیب خواهد دید.

خطیب جمعه حاجی آباد گفت: مهم‌ترین راهکار پیروزی در جنگ ترکیبی، همراه سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت است، حدوث و بقاء انقلاب و نظام مقدس اسلامی مبتنی بر حضور و حمایت مردم بوده و هست و لذا مسئولان باید برای رفع یا کاهش مشکلات موجود تلاش مضاعف داشته باشند، اطلاع رسانی مستمر از میزان کارهای انجام شده، اقناع افکار عمومی و ایجاد اعتماد و امید در مردم نیز لازم است که در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام شریفی خاطرنشان کرد: عامل اصلی پیروزی ملت ایران وحدت کلمه بوده است، تقویت انسجام ملی و تلاش برای اتحاد مذاهب و قومیت‌های مختلف و گرایش‌های سیاسی باید مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: امروز در این دریای مواج همه ملت در یک کشتی نشسته و دشمن به دنبال سوراخ کردن این کشتی است، ضد انقلاب تفاوتی برای شیعه و سنی، تُرک و کُرد و عرب و بلوچ و لُر و بختیاری و گرایشات سیاسی قائل نیست.

وی تصریح کرد: تروریست‌های حرم شاهچراغ به مردم حمله کردند و گرایشات سیاسی، مذهبی یا قومی آنها در این اقدام شنیع نقشی نداشت، بنابراین همه مردم باید در مقابل دشمن ید واحده شده و از ورود به مباحث تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha