پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
1

حوزه/ طی مراسمی آیین رونمایی از سایت جدید معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهنام پازوکی، کارشناس مسئول محصولات تهذیبی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در آیین رونمایی از سایت جدید این معاونت که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری برگزار شد، گفت: این سایت شامل بخش های مختلفی همچون اخبار ادارات معاونت، شعب استانی، معرفی محصولات، معرفی طرح ها و برنامه ها، مقالات تهذیبی، ارتباط آنلاین با معاونت و … می باشد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه همچنین سایت «ندای تهذیب»(بانک جامع دروس اخلاق) و سایت «حجره نما»(مجموعه محصولات و آثار تهذیبی و تربیتی مدارس علمیه سراسر کشور) را نیز پیش از این به صورت آزمایشی راه اندازی کرده است.

پازوکی تأکید کرد: علاقه مندان می توانند از طریق آدرسhttps://tahzib.ismc.ir از محتوای درون سایت بهره مند گشته و از اخبار روز معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه مطلع شوند.

ضرورت راه اندازی سامانه جامع تهذیب و تربیت حوزه

کارشناس مسئول محصولات تهذیبی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی سامانه جامع تهذیب و تربیت حوزه، ابراز کرد: یک خلأ بزرگ در معاونت تهذیب و تربیت وجود دارد که از حیث مدیریتی عملیات این معاونت را بسیار کند و نابسامان کرده است و آن اینکه اطلاعات تهذیبی و عملکردهای تربیتی هیچ جا ثبت رسمی سیستمی نمی‌شود.

وی عنوان کرد: سامانه تهذیبی و تربیتی به نوعی رزومه تربیتی طلاب هم خواهد بود و بر هر یک از اطلاعات ثمراتی نیز مترتب می شود، یعنی می‌توان برای عملکرد تهذیبی، کارنامه و امتیاز هم دارد.

پازوکی گفت: بحمدالله فاز اول این سامانه تصویب و قرارداد آغاز کدنویسی آن بسته شده است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی این سامانه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    فعلا که در دسترس نیست!
    • محمد IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      با اینترنت گوشی بالا میاره؛ ولی با اینترنت بعضی جاها بالا نمیاره
  • بهنام IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام ادرس دقیقش این است https://tahzib.ismc.ir
  • . IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    ایتا هم کانال دارند. وفقهم الله لما یحب و یرضی.
  • فرشاد تقوی راد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    ندارم