جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ شورای اداری استان آذریبایجان غربی

امام جمعه ارومیه از جمع کثیری از علمای اهل سنت که با بصیرت خود واکنش و عکس العمل مناسبی نشان دادند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان با تبریک هفته بسیج این ایام را به بسیجیانی که در جهت تأمین امنیت کشور تلاش می کنند تبریک گفت و اظهار کرد: امنیت کشور مدیون تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان و شهدای بسیجی است.

وی افزود: از تمامی مدیران و فرماندهان نظامی که در ایام اغتشاشات از کیان کشور اسلامی دفاع کردند تقدیر و تشکر می کنم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به بصیرت علمای اهل سنت در اغتشاشات تأکید کرد: از جمع کثیری از علمای اهل سنت که با بصیرت خود واکنش و عکس العمل مناسبی نشان دادند تقدیر و تشکر کرده و از جمع اندکی که با بی بصیرتی با اغتشاشگران همراهی کردند گلایه مندیم. انتظار این نبود که در اغتشاشات اینگونه اظهار نظر کنند و قطعاً این افراد نسبت به عدم بصیرت شان تجدید نظر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به لزوم شناخت صحیح از دنیا گفت: دنیا همواره محل آزمایش و امتحان است و انسان در دنیا در سختی و رنج بسر می برد لذا انسان نباید انتظار داشته باشد که در دنیا به رفاه و آسایش کامل برسد.

وی افزود: خداوند دنیا را اینگونه آفریده تا انسان به دنیا دل نبندد و از دنیا برای حرکت بسوی خداوند و کسب روزی برای آخرت استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به افزایش میزان وسوسه های شیطان پس از قبول مسئولیت از سوی انسان گفت: شیطان هیچگاه از وسوسه انسان دست برنمی دارد و با قبول مسئولیت ها و افزایش مقام انسان وسوسه های شیطان بیشتر می‌شود لذا با قبول مسئولیت باید انسان بیشتر از گذشته بر اعمال خود مواظبت نماید.

وی در پایان افزود: اگر مدیری در نظام اسلامی معنویت قبل و بعد قبول مدیریت او یکسان باشد یقین بداند که سقوط خواهد خورد و مورد اغفال شیطان قرار می گیرد.

تشکر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از علمای با بصیرت اهل سنت

تشکر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از علمای با بصیرت اهل سنت

تشکر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از علمای با بصیرت اهل سنت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha