شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم گفت: در مسیر تعالی و خودسازی اولین عامل برای زن، عفت زن است؛ زن عفیف در سرنوشت دینی فرزندان مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش نشست همایش «خودشناسی زن و مدیریت ارتباطات با محوریت خودشناسی مادر و تربیت دینی فرزند» با حضور خانم هاجر طیبی عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک برگزار شد .

خانم طیبی در ابتدا بیان کرد: خودشناسی یکی از مراحل شناخت خداوند است؛ زن دارای ظرفیت و پتانسیل های زیادی می باشد که خداوند به وی عطا کرده است .

عضو هیئت علمی دانشگاه جهرم تصریح کرد: جایگاه زن تا جایی است که می تواند به مقام زنان بزرگ عالم برسد.

وی ادامه داد: اکنون این سؤال مطرح می شود به عنوان الگوی سوم زن مسلمان چگونه باید رفتار کنیم؟ در پاسخ باید گفت که اولین کار این است که خودمان را تغییر دهیم، سپس برای فرزندانمان گره گشایی کنیم و در پایان برای داشتن جامعه ای اسلامی و دینی تلاش کنیم .

طیبی خاطرنشان کرد: خودشناسی به شناخت ظرفیت ها و شناخت بازه زمانی است. در مسیر تعالی و خودسازی اولین عامل برای زن، عفت زن است؛ زن عفیف در سرنوشت دینی فرزندان مؤثر است. دومین عامل این که مادری را اصل بدانیم و در تربیت فرزندانمان نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha