سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار کادر مدرسه علمیه خواهران کنگان با خانواده شهید محمد عاشوری

به مناسبت هفته بسیج مدیر، اساتید، فرمانده پایگاه بسیج و جمعی از طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیهابا خانواده شهید محمد عاشوری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته بسیج به منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها به همراه اساتید، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون کوثر و جمعی از طلاب مدرسه علمیه کنگان شب گذشته با خانواده شهید محمد عاشوری دیدار کردند.

در این جلسه مادر و خواهر شهید به بیان خاطرات شهید پرداختند.

مادر شهید عاشوری در این دیدار گفت: شهید دومین فرزند من می باشد و دارای اخلاق نیکو بود از این که پسرم در راه قرآن و دین شهید شده است بسیار خوشحال شدم.

در ادامه خدیجه عاشوری خواهر شهید اضافه کرد: برادرم تا دوم راهنمایی تحصیل کرد بعد از آن در سال ۱۳۵۷ وارد حوزه درس آیت الله مدنی(ره) شد، شهید قبل از ورود به حوزه‌ توانایی پاسخ به مسائل شرعی را داشت.

خواهر شهید بیان کرد: شهید با خانواده خود برخورد قابل توجه ای داشت و به فقرا کمک می کرد و هیچ وقت نماز شبش را ترک نمی کرد .

خدیجه عاشوری گفت: شهید درآمدی که از کمیته امداد عایدش می شد به رزمندگان جبهه و جنگ اهداء می کرد.

خواهر شهید افزود: برادرم سوم راهنمایی بود که به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام‌ در سال 1362 و در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نایل گردید و سهم ما چند تکه استخوان شد.

در پایان این دیدار خانم زهرا موسوی مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها کنگان گفت: بصیرت و شجاعت شهدا و ایثارگران از ایثارگری مادران آنها نشأت گرفته است و آنها توانستند با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) فرزندان خود را به بهترین نحو تربیت کنند.

بانوان طلبه کنگان به دیدار خانواده شهید محمد عاشوری  رفتند

بانوان طلبه کنگان به دیدار خانواده شهید محمد عاشوری  رفتند

بانوان طلبه کنگان به دیدار خانواده شهید محمد عاشوری  رفتند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha