جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، نشست هم اندیشی مجمع خطبا و وعاظ کرمانشاه

حوزه/ استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل فرمودند «بسیج لشگر مخلص خداست»، گفت: در طول بیش از ۴۰ از عمر با برکت نظام اسلامی، بسیج گوش به فرمان امامین انقلاب و در خدمت عمران، آبادانی و حفظ نظم و امنیت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، امروز در هم اندیشی مجمع خطبا و وعاظ که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیجیان در دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس، فعالیتهای جهادی، همچنین کنترل نا امنی های اخیر سنگ نمام گذاشتند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امام راحل فرمودند «بسیج لشگر مخلص خداست»، گفت: در طول بیش از ۴۰ از عمر با برکت نظام اسلامی، بسیج گوش به فرمان امامین انقلاب و در خدمت عمران، آبادانی و حفظ نظم و امنیت بوده است.

وی در پایان گفت: فتنه هایی همچون حوادث اخیر کم و بیش وجود داشته که به فضل الهی و تدابیر حکیمانه رهبری فرزانه و بصیرت مردم انقلابی خاتمه یافته، البته اهل خطابه و منبر در جامعه رسالت عظیمی را به عهده دارند.

در این نشست پیشکسوتان منبر و تبلیغ، درباره راهکارهای فعالیت مؤثرتر ائمه جماعت مساجد در پساکرونا و مسائل روز کشور همچنین نحوه ارتباط بهتر با نسل جوان، سخنانی مطرح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha