پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با تعدادی از روحانیون و مبلغان این استان بر ارتباط مسئولان و روحانیون با دانشجویان تاکید کرد و گفت: روحانیت همیشه نسبت به مسائل مردم احساس مسئولیت داشته و در شرایط امروز نیز همین دغدغه را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز امروز در نشستی با تعدادی از روحانیون و مبلغان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع جهاد تبیین، بر حضور روحانیت در میدان مبارزه با توطئه های دشمنان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت هم افزایی، همفکری و احساس مسئولیت نسبت به انجام وظایف و لزوم جهاد تبیین، گفت: روحانیت وظیفه سنگینی در زمینه تبیین نسبت به اهداف دشمن بر عهده داشته و باید در برابر دسیسه و توطعه های دشمن آگاه باشند.

وی با اشاره به آیه ای که در پایان دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان بسیجی قرائت شد، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کنند با راه اندازی اغتشاش ها می توانند انقلاب را شکست دهند که این آرزو را به گور خواهند برد.

حسینی به شرایط سختی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توسط دشمنان برای مردم ایجاد شده اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله، تهدید، تحریم، اقتصادی، ترور و ... تلاش بسیاری برای شکست نظام جمهوری اسلامی انجام دادند، ولی به لطف الهی، حضور باشکوه و با بصیرت مردم در همه عرصه ها این توطئه ها با شکست مواجه شده است.

امام جمعه یاسوج ضمن تأکید بر اینکه باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان این مرز و بوم را تقویت کنیم، اظهار کرد: روحانیت همیشه به نفع مردم در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی تلاش کرده است و عموم مردم روحانیت را دوست دارند.

وی تصریح کرد: گاهی شاید اراذل و اوباش به تحریک دشمنان اقدامی در برخی از نقاط انجام می دهند، ولی عموم مردم انقلاب و نظام را دوست دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی رسالت روحانیت را در مقطع کنونی نسبت به گذشته سنگین تر دانست و افزود: هم اکنون دشمنان در حال غرق شدن بوده، نفس های آخر را می کشند و با تحریک عده ای دست به انواع ترفند و تهاجم نظامی، داخلی و تروریستی می‌زنند که به لطف خدا تاکنون شکست خورند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روحانیون باید ارتباط با جوانان و مردم را یک فرصت بدانند و در مجالس و محافل مردمی، دانشگاه ها و مدارس تبیین و پاسخگویی به برخی از مسائل را مد نظر قرار دهند.

وی بر ارتباط مسئولان و روحانیون با دانشجویان تأکید کرد و گفت: محتوا سازی و مدیریت میدان باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: روحانیون همیشه نسبت به مسائل مردم احساس مسئولیت داشته و در شرایط امروز نیز همین دغدغه را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha