چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عباس محمدحسنی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س) در سخت‌ترین شرایط صبوری می‌کنند و با عشق، صبر، ایمان و باور به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد، ضمن پاس تکریم و گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، پرستاران را مانند اسوه‌هایی از مکتب حضرت زینب (س) دانست و گفت: پرستاران، پیرو حضرت زینب (س) در صبوری، استقامت، ایثارگری و بصیرت هستند و خداوند متعال را شاکریم که از چنین جامعه پرستاری فداکار و خدمت‌گزاری برخورداریم.

وی افزود: اوج این فداکاری و مهربانی در مقابله با ویروس محنوس کرونا بود که پرستاران با به خطر انداختن جان خود، مأموریت خود را به خوبی انجام داده و کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که عزت امّت اسلامی در گرو التزام به دستورات اسلام است، اظهار کرد: اگر می‌خواهید در دنیا دارای یک هویت عزت آفرین باشید، باید التزام به دین آسمانی خود داشته باشید و یکی از این الزامات، رعایت موضوع حجاب و عفاف در میان افراد جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل تشکیل این بیمارستان توسط نیروی زمینی ارتش، تحکیم مبانی زندگی خانواده‌ها است و در صورت رعایت این اصل، از آسیب‌های جبران ناپذیری جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به این که ارتش در بسیاری از موارد الگوی جامعه است، خاطرنشان کرد: سایر سازمان‌ها می توانند از این اقدام ارتش الگو بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha