پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
شهدا

حوزه/ در یادواره شهدای فرهنگی میانه از خانواده های شهدای فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی، شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای فرهنگی میانه با حضور فرهنگیان بسیجی و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی با محوریت شهید شاخص استان شهید سیاوش دالانداری به همت مدیریت آموزش و پرورش و کانون بسیج فرهنگیان میانه در سالن اجتماعات آیت الله احمدی میانجی برگزار شد، با اشاره به ایثار و فداکاری های شهدا در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: موفقیت ها و امنیت ایران اسلامی حاصل خون شهدا و وجود بسیج در عرصه های مختلف است.

امام جمعه میانه با اشاره به ثمرات عملیات های مختلف در جنگ حق علیه باطل، در توصیه ای به معلمان گفت: معلمان، تاریخ دوران دفاع مقدس را مطالعه و به دانش آموزان انتقال دهند، چون امروز دانش آموز، نیازمند اطلاع از رشادت ها، آرمان ها و مفاهیم شهید و شهادت است.

حجت الاسلام محمدی روحانیت را انتقال دهنده مسائل مذهبی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه از قبل از انقلاب تاکنون عنوان کرد و هشدار داد: شیاطین و دشمنان انقلاب در حال القای ناامنی و ناامیدی به داخل کشور هستند.

یونس احمدی مدیر آموزش و پرورش میانه هم در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین، خانواده های شهدا، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان گفت: معلمان در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت نقش اساسی دارند.

تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی پایان بخش یادواره شهدای فرهنگی میانه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha