شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ز

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تولید محتوا و فعالیت هنرمندانه مربیان را دو بال اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و گفت: پیشنهاد می‌کنم تشکیلات مستقلی برای تولید محتوا، متناسب با آسیب‌ها و مسائل روز جامعه در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده روز گذشته در دیدار معاون مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به لزوم فعالیت گسترده در حوزه کودکان، اظهار کرد: برای تحقق اهداف باید به صورت چند بعدی فعالیت‌ها را پیش برد و از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این مسیر بهره‌برد.

وی، تولید محتوا و فعالیت هنرمندانه مربیان را دو بال اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و گفت: پیشنهاد می‌کنم تشکیلات مستقلی برای تولید محتوا، متناسب با آسیب‌ها و مسائل روز جامعه در کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی و بهره‌گیری از الگوی بسیج و هلال احمر در راستای تحقق اهداف، تصریح کرد: از ظرفیت نیروهای علاقه‌مند، جوان و داوطلب برای اجرای برنامه‌های کانون استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha