شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
عبادی زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: روابط عمومی به عنوان پیوندی بین حاکمیت و جامعه، نقش بسیار مهمی را در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به مناسبت روز روابط عمومی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی به عنوان پیوندی بین حاکمیت و جامعه، نقش بسیار مهمی را در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کند، این ابزار برجسته، فرصتی است که امکان برقراری ارتباط موثر با مردم را فراهم می‌کند و با بیان دستاوردها و همچنین تلاش برای ایجاد درک متقابل نسبت به کمبودها و چالش‌ها، موجب ایجاد هماهنگی و همدلی ارکان مختلف جامعه می‌گردد.

امیدوارم با توجه به نقش بی‌بدیل فعالان عرصه روابط عمومی و تلاش‌های بی‌وقفه‌ این بزرگواران در راستای ارتقاء سطح آگاهی عمومی، شاهد تقویت و به اوج خود رسیدن ارتباطات موثر با مردم در استان هرمزگان باشیم.

بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی، از تمام فعالان این عرصه که وظیفه خطیری را در انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارند، قدردانی می‌کنم و توفیق روز افزون در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه‌الله) را از خداوند متعال خواستارم.

محمد عبادی‌زاده

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha