چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
اعزام طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به قم

حوزه/ تعدادی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در دهه کرامت و به جهت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم اعزام شدند.

رضا حیدری مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اعزام تعدادی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در دهه کرامت و به جهت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به شهر مقدس قم خبر داد و ضمن تشکر از پیگیری های مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: این اردو متشکل از ۹۰ نفر از طلاب و اساتید و کادر مدارس علمیه خواهران استان بوشهر و با پیگیری مدیریت استان و با همکاری فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر و همکاری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تبریک دهه کرامت و با بیان اینکه برنامه های متعددی در این اردو برای طلاب تدارک دیده شده است، گفت: طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این اردو بعد از تشرف به محضر مبارکه بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نشست های علمی و فرهنگی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده قرار بر این شده است که طلاب خواهر در روز دوم سفر به دیدار حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع بزرگوار شیعه رفته و از رهنمود ها و بیانات ایشان بهره مند شوند.

حیدری اضافه کرد: بازدید از کتابخانه حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) و بازدید از کتابخانه دیجیتال مرکز تحقیقات کامپیوتری نور و آشنایی با نرم افزاری های جدید اسلامی این مرکز و دیدار با خانواده شهدای شهدای شاخص دفاع مقدس در قم از دیگر برنامه های این روز است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برنامه های روز سوم سفر طلاب خواهر استان را اینگونه تشریح کرد و اظهار داشت: طلاب و اساتید در روز سوم سفر با خرکت به سمت تهران ابتدا به زیارت حضرت امام خمینی ره مشرف شده و پس از پیمان با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی به قصد زیارت شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین سلامت و امنیت و شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای دولت عازم بهشت زهرا سلام الله علیها خواهند شد.

حیدری در پایان به ادامه برنامه روز سوم این سفر اشاره کرد و افزود: کاروان اعزامی از استان بوشهر در پایان روز سوم پس از زیارت شهدا و امام شهدا، به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در شهر ری اعزام خواهند شد و پس از زیارت و اقامه نماز ظهر و عصر سفر خود را در شهر تهران تمام خواهند کرد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha