چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: بررسی و تحقیق در ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و منتشر کردنش کار ارزشمندی است که تا اینجای کار با مقالات خوبی که در این همایش ارائه شده انجام شده، اما اگر قرار باشد به دریافت مقالات اکتفا کنیم کار ابتر خواهد بود و ما رسالت خود را انجام نداده ایم، باید تلاش شود محصول همایش بدست مخاطبان عام برسد در این مسیر دیگران هم باید از شما حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، چهارمین همایش "حورای انسیه" با موضوع رهیافت‌های نوین در تحقق الگوی مطلوب زن، امروز ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران و همچنین حضور گسترده شرکت کنندگان از ۸ کشور از جمله عراق، گرجستان، سوریه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان طی سخنانی در این همایش با بیان اینکه خدای متعال کسانی که حضرت زهرا(س) را دوست داشته باشند مانند ایشان از آتش جدا خواهد کرد، گفت: از مصادیق مهم دوست داشتن حضرت زهرا(س)، معرفی ایشان به جامعه است. ما در قلب خود به حضرت زهرا(س) علاقه داریم، مفید است و اینکه بر اساس محبت، ایشان را الگو قرار می دهیم، بسیار ارزشمند است، اما گاه فعالیت‌هایی اینچنینی صورت می گیرد که باعث می شود جامعه با ایشان آشنا شوند و توجه ها با این الگوی بی نظیر انسانیت متوجه شود، مصداق بلندی برای محبت به ایشان است. انسان در عمل باید نشان دهد برای محبوبش حرکتی انجام می دهد.

وی اظهار کرد: بررسی و تحقیق در ابعاد شخصیتی ایشان و منتشر کردنش کار ارزشمندی است که تا اینجای کار با مقالات خوبی که ارائه شده انجام شده، اما اگر قرار باشد به دریافت مقالات اکتفا کنیم کار ابتر خواهد بود و ما رسالت خود را انجام نداده ایم. باید تلاش شود محصول همایش بدست مخاطبان عام برسد در این مسیر دیگران هم باید از شما حمایت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران عنوان کرد: پیامبر(ص) به سلمان فرمودند: (کسی که محبت خود را نسبت به دخترم فاطمه(س) ابراز کند اولین اثرش این است که به بهشت می رود و کنار پیامبر در بهشت خواهد بود.) این حرکت شما که نشانه محبت به حضرت زهرا(س) است در مواقع بسیاری از شما حمایت می کند. حتما حضرت زهرا(س) از این حرکت شما خشنود خواهد بود. پیامبر(ص) می فرمایند: اگر حضرت زهرا(س) خشنود شود من خشنود می شوم و من خشنود شوم، خدا خشنود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha