چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نشست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: فرصت حضور طلاب و روحانیون در مدارس از نعمت هایی است که به واسطه انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، نشست هم اندیشی با مبلغات امین مدارس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فغانی معاون تبلیغ حوزه های علمیه قزوین و حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی رئیس مرکز مساجد استان با موضوع پذیرش حوزه های علمیه خواهران،امروز در مرکزمدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لو گفت : اولویت حوزه های علمیه به کارگیری منویات مقام معظم رهبری می باشد و ما باید قدردان معظم له باشیم که مسئله تبلیغ را یکی از مهمترین مسائل یاد کردند و کار یک مبلغ هدایت انسانهاست به ویژه مبلغات امین که با مجموعه از دانش آموزان سروکار دارند که بهترین و مناسب ترین رده سنی برای تبلیغ همان دانش آموزان می لاشند که هم خطرات و هم فرصت ها برای آنان فراوان واگری انسانی به وسیله شما هدایت شود طبق روایت از تمام چیزهایی که آفتاب بر آن می تابد بهتر است.

مدیر حوزه خواهران قزوین در ادامه افزود: از دیگرفرمایشات مقام معظم رهبری پرداختن مبلغین به بحث مهم جوانی جمعیت و فرزند آوری می باشد که بقای یک جامعه منحصرا در تولد نسل است و با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه تبلیغ صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: مورد دیگر ما بحث پذیرش حوزه‌های علمیه می باشد که دین و اسلام با حضور حوزه ها و روحانیت پر رنگ تر می شود و شما مبلغات محترمه در مدارس می توانید در امر پذیرش یاری گر ما باشید تا با جذب نیروی خوب و کار آمد،حوزه قوی و موثر در همه زمینه ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha