جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
" دومین جلسه شورای اندیشه ورز معاونت آموزش" همدان برگزار شد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری "دومین جلسه رسمی شورای اندیشه ورز معاونت آموزش" خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، راضیه عظیمی فر با اشاره به برگزاری "دومین جلسه رسمی شورای اندیشه ورز معاونت آموزش" با حضور اعضای این شورا در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: در این شورا، ضمن تبیین آیین نامه تنظیم شده، نسبت به اهداف مورد نظر و شرح وظایف اعضا بحث و بررسی انجام شد.

وی ادامه داد: شناسایی و صورت بندی دقیق مسائل مورد نظر، ارزیابی مسائل جاری و ارائه دیدگاه های تحلیل گرایانه در خصوص موارد مورد نیاز حوزه های علمیه، ارتقاء سطح معنوی، علمی، فرهنگی و اجتماعی اساتید و طلاب و همچنین تبدیل ایده های کلی و شکل نگرفته و پیشنهاد های خام به برنامه های دقیق و قابل اجرا در عمل برای مدارس علمیه از جمله اهداف تشکیل این شورا محسوب می شود .

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با تأکید بر ضرورت تشکیل کانون های تصمیم سازی افزود: این کانون ها در جهت اجرای ایده ها و اندیشه های خلاقانه ظرفیت مناسبی در این زمینه خواهد بود.

وی با اشاره به نقش مهم اساتید در تعلیم و تربیت و لزوم برگزاری سلسله نشست های اخلاقی تربیتی در خصوص طرح‌های ارتقایی استانی و دوره‌های ضمن خدمت توضیحاتی بیان نمود.

ترکیب اصلی شورای اندیشه ورز معاونت آموزش متشکل از مدیر حوزه علمیه استان، معاون آموزش، ۴نماینده از معاونین آموزش، ۲نماینده از اساتید صاحب ایده و یک نماینده از مدیران مدارس علمیه است.

در پایان جلسه مصوبات در قالب صورتجلسه تنظیم و توسط دبیر شورا جهت اجرایی شدن ثبت گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha