جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منفرد

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی این استان بر لزوم تأسی بانوان قرآنی از حضرت زینب (سلام‌الله علیها) در بحث جهاد تبیین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی این استان ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان گفت: بانوان قرآنی در مسیر مقابله با انحرافاتی که دشمن در مسیر تعالی خانواده ایجاد کرده، از قالب‌های تبیینی و الگوهای رفتاری حضرت زینب(س) استفاده کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه افزود: در زندگی حضرت زینب(س) جهاد تبیین بیش از هر چیز دیگر به چشم می‌خورد و در تمام جلوه‌های رفتار و گفتار ایشان حضور دارد.

وی ابراز داشت: تمام تقاضاها، و گفتار و رفتار آن حضرت را با محوریت جهاد تبیین به ویژه تبیین وقایع عاشورا بود و امروز نیز بانوان قرآنی با تأسی از این بانوی بزرگ اسلام به تبیین وقایع و حوادث اخیر بپردازند.

رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان بوشهر در ابتدای این نشست اظهار داشت: با توجه به نقش مهم بانوان و اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی و اینکه دشمن با هجمه‌های فرهنگی قلب خانواده را نشانه گرفته باید مراقب دشمن باشیم و از تکنیک‌های به روز استفاده کنیم.

مرضیه بهمنیاری افزود: هیئت اندیشه‌ورز بانون قرآنی به عنوان هیئتی قرآنی در مسیر مقابله با هجمه‌های دشمن، از ابزارهای قرآنی استفاده خواهد کرد.

در پایان این جلسه اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در میلاد حضرت زینب(س) پرداختند که اعزام مبلغات به مدارس دخترانه و جشن‌های محلات و مساجد، تجلیل از پرستاران بیمارستان سلمان فارسی، تجلیل از همسران جانباز، برگزاری پویش دختران زینبی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه نظام پرستاری از برنامه‌هایی بودند که در این جلسه به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha