پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ نشست مشترک کتابخوانی طلاب و دانشجویان در مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد.

فریبا چناخچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه به برگزاری نشست مشترک کتابخوانی طلاب و دانشجویان اشاره کرد و اظهار داشت: دومین نشست مشترک کتابخوانی امروز با حضور دانشجویان دانشگاه ارومیه و طلاب خواهر در مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول ارومیه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست طلاب و دانشجویان به معرفی کتاب هایی که قبلا مطالعه کرده بودند، می پرداختند و ضمن ارائه توضیحات مختصری از آن کتاب، نقاط مثبتش را برای ترغیب دیگر دانشجویان و طلاب بیان می کردند.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه افزود: از جمله کتبی که در این جلسه معرفی و تبیین شد، کتاب های سه دقیقه در قیامت، سلام بر ابراهیم و خاطرات مستر همفر بوده است.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این نشست ها ایجاد انس و الفت بیشتر طلاب و دانشجویان است، گفت: یکی از مهم ترین نیازهای جامعه امروز ارتباط بیش از پیش دانشجویان و طلاب است و نباید این ارتباط و جلسات را فقط به هفته وحدت حوزه و دانشگاه منحصر کنیم و لازم است این نشست ها هر هفته به صورت مستمر برگزار شد.

چناخچی تصریح کرد: اولین نشست کتابخوانی یک آذر امسال با همکاری کتابخانه مرکزی ارومیه به صورت مشترک برگزار شد و این دومین جلسه بود که با همکاری دانشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha