چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه/ امام جمعه شهرستان آوج گفت: تمام تلاش بنده و همه مسئولین آوج است که بتوانیم هر چه زودتر ساختمان حوزه علمیه را تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان قزوین که به شهرستان آوج سفر کرده اند، گفت: مسئولین حوزه علمیه استان قزوین به حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) آوج توجه جدی داشته باشند، چرا که آوج با حضور مردم متدین و ولایی و انقلابی و همچنین حضور خیرین، موقعیت و ظرفیت عظیمی را پیدا کرده تا بتوانیم با همیاری و کمک این عزیزان حوزه علمیه شهر که پایهگذار و مؤسس آن مرحوم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه فقید بودن را به خوبی تکمیل و در اختیار اساتید و طلاب این شهر قرار دهیم .

امام جمعه آوج بیان کرد: تمام تلاش بنده و همه مسئولین آوج است که بتوانیم هر چه زودتر ساختمان حوزه علمیه را تکمیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی، مدیر حوزه علمیه قزوین هم بر رویکرد اصلاحی و تعاملی و نگاه به آینده مدیران تاکید و عنوان کرد: باید طوری برنامه ریزی شود که اقدامات و فعالیت ها رو به جلو و در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین قضاوت مدیران گذشته را نادرست دانست و ادامه داد: هیچگاه نگاه قضاوتی نسبت به اقدامات مدیریتی دوره های پیشین نداشته و نخواهیم داشت، چرا که آنان هم تلاش خود را انجام داده اند که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: چنانچه در حوزه علمیه قزوین آسیب‌ها، مشکلات و کمبودهایی وجود داشته باشد ان‌شاءالله با همفکری، همدلی و دلسوزی طلاب، اساتید و کادر می‌توانیم نارسایی‌ها را به خوبی جبران کنیم.

وی همچنین بر تسریع در ساخت مدرسه علمیه شهرستان آوج تاکید و بیان کرد: تمامی مراحل اداری آن طی شده و قطعا در آینده نزدیک یکی از مدارس علمیه خوب استان و با حضور چشمگیر طلاب خواهد بود .

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی در ادامه با حضور در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج با مدیر، طلاب و اساتید این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

تکمیل ساختمان حوزه علمیه آوج نیاز به حمایت دارد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha