دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1056717
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
1

حوزه/ آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری را به عنوان مدیر مجتمع تربیت مدیر و مدرس» مرکز مدیریت حوزه ­های علمیه به مدت دو سال منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه درحکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری را به عنوان مدیر مجتمع تربیت مدیر و مدرس» مرکز مدیریت حوزههای علمیه به مدت دو سال منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق ارزشمند، شایستگیها و تلاشهای خالصانه، جنابعالی به عنوان «مدیر مجتمع تربیت مدیر و مدرس» مرکز مدیریت حوزههای علمیه به مدت دو سال منصوب میشوید.

امید است با اعتماد بر حضرت حق و استمداد از اولیای الهی حضرت ولی عصر(عج)، با نهایت مسئولیت پذیری، خردورزی، وقتگذاری، همگرایی، کارشناسی و اخلاق مداری، در صیانت از این امانت الهی و ودیعه سازمانی، کامیاب و موفق باشید.

در پایان ضمن تأکید بر تلاش برای اجرای اسناد بلند مدت و برنامه پنج ساله و طرح‌ها و قوانین و مقررات مصوب شورای عالی و مرکز مدیریت، به پیوست برخی از اولویت‌ها و برنامه های مشترک و اختصاصی، ابلاغ می‌شود.

فرصت را مغتنم شمرده از خدمات ارزنده و ماندگارجناب حجت الاسلام والمسلمین آقای فاضل(زید عزه) و همه مدیران،کارشناسان و کارکنان آن مجموعه، در طول مدت مسئولیت، صمیمانه سپاسگزاری می‌ نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha