شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست بصیرتی روشنگری در مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) شهرستان بندر ماهشهر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: نقشه جامعی برای ایجاد جنگ داخلی بین اقوام، ورود داعش و در آخر آمریکا در نقش ناجی طرح ریزی شده بود که نهایی ترین هدف تجزیه کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی روشنگری با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان امروز در مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) بندر ماهشهر برگزار شد.

در این نشست، حجت ‌الاسلام رستگار با اشاره به پرسش های موجود در جامعه از جمله "چیستی حادثه"، "چرایی حادثه" و "روش مقابله با حادثه" با محوریت اتفاقات اخیر، اظهار کرد: مخلوط شدن حق و باطل و عدم تشخیص حق از باطل در فرهنگ دین به "فتنه" تعبیر می شود.

وی با تشابه اغتشاشات اخیر به فتنه جنگ جمل و نهروان عنوان کرد: نقشه جامعی برای ایجاد جنگ داخلی بین اقوام، ورود داعش و در آخر آمریکا در نقش ناجی طرح ریزی شده بود که نهایی ترین هدف تجزیه کشور بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: دشمن به دنبال هویت سازی جعلی برای فرزندان ما بود. وظیفه ما در شرایط کنونی امید داشتن و امید دادن است.

حجت‌الاسلام رستگار با اشاره به دخالت ۷۶ کشور در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: از فتنه ها نهراسید، درون فتنه ها فرصتی مغتنمی هست و با تقوا، تعقل و تدبیر، فتنه به فرصت تبدیل می شود. فتنه ۱۴۰۱ از ضعف دشمن و افول استکبار بود.

وی با تأکید براینکه در فتنه ها، دست خداوند آشکار می شود، ادامه داد: آمریکا تنها مانع خود برای سروری را "دین" می داند و به دنبال از بین بردن آن است، اما بدانید که این انقلاب پرچم را به دست حضرت مهدی (عج) خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha