دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌های تبلیغی را باید بر محور جهاد تبیین بنا گذاشت، گفت: قرآن تا حدودی در حوزه‌های علمیه مهجور است و  اهتمام به رشته‌های فقه و اصول و... داریم که البته لازم است اما نباید باعث شود که قرآن غریب بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی«جهاد تبیین» در شهرکرد گفت: دوره آموزشی به معنی حلقه‌ای از جمع دوستان است تا تجربیات افراد با مباحثه و گفت‌وگو تبادل شود و عزم راسخ‌تر و توان بیشتر خروجی این جلسات است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: شرایط امروز جامعه به گونه‌ای نیست که بدون دغدغه با آن مواجه شویم بلکه باید با جدیت در آن حاضر شویم.

وی به حدیثی از امام علی علیه السلام در معرفی فقیه اشاره کرد و ادامه داد: حضرت در این حدیث می‌فرماید: کسی حق فقیه به معنای اندیشمند و کاردان را ادا کرده است که عالم را از رحمت خدا مأیوس نکند، مردم را از عذاب پروردگار آگاه کند، عواقب معصیت را برای مردم ترسیم کند و بر پایه و اساس قرآن زندگی کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: قرآن تا حدودی در حوزه‌های علمیه مهجور است و اهتمام به رشته‌های فقه و اصول و ... داریم که البته لازم است اما نباید باعث شود که قرآن غریب بماند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برنامه‌های تبلیغی را باید بر محور جهاد تبیین بنا گذاشت، توضیح داد: منابع قوی داریم و خداوند نیز کمک می‌کند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha