جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمند قروه به همت دفتر امام جمعه این شهرستان

حوزه/ رئیس شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: به لطف الهی مساجد در سال های اخیر و به خصوص پس از شیوع کرونا، به محور فعالیت های جهادی تبدیل شده است.

ابوالفضل خراسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت فوق العاده جایگاه مساجد در آموزه های دینی ما اظهار داشت: آیات و روایات بسیاری درباره جایگاه مسجد وجود دارد، کما این که در حدیث امام معصوم داریم هر کس بخواهد خدا را زیارت کند مسجد بهترین محل است.

وی با اشاره به کارکردهای مهم فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، اقتصادی و ... مساجد گفت: به خصوص دوران کرونا ثابت کرد که اگر ما به ظرفیت ها و قابلیت های متعدد و متنوع مساجد توجه کنیم می توانیم چه در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی و چه مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی و چه دیگر ابعاد و عرصه ها، بسیار تأثیرگذار و الهام بخش در جامعه ظاهر شویم.

مسئول گروه جهادی خاتم الانبیا(ص) همچنین افزود: به لطف الهی در سال های اخیر به خصوص پس از شیوع ویروس نحس کرونا، گروه های جهادی با محوریت پایگاه های بسیج و کانون های مساجد، در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشت و درمان خوش درخشیدند و مردم با دستاوردها و برکات این گروه ها بیش از پیش در این ایام آشنا شدند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از ۱۲۰ گروه جهادی تحت اشراف سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: طلاب بسیجی اعم از خواهر و برادر در دو سه سال اخیر همپای دیگر اقشار جهادی و بسیجی جامعه در بحث مقابله با کرونا و نهضت خدمت رسانی و مواسات مؤمنانه عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند که باید این خدمات خالصانه و بی منت از سوی رسانه های جمعی به درستی انعکاس و بیان شود چرا که پرداختن به این قبیل مباحث، عامل افزایش امید در جامعه امروز ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha