جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1057340
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تصاویر:مراسم تجلیل از بسیجیان نخبه دارالمومنین کاشان

حوزه / باحضور نماینده ولی فقیه در کاشان از بسیجیان نخبه و نمونه این شهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در مراسم ویژه برنامه «سبز، سفید و سرخ» که شب گذشته باحضور نماینده ولی‌فقیه در کاشان، مشاور وزیر جهاد کشاورزی، شهردار، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، جمعی از مسئولان، روحانیون و یادگاران دوران دفاع مقدس در مجموعه تالار این شهر برگزار شد، از بسیجیان نخبه و نمونه شهرستان کاشان و شهرداری تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی یا تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی به تفاوت ۱۳ آبان امسال با ۱۳ آبان سال های قبل اشاره و تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال علیرغم اینکه با روز جمعه تقارن پیدا کرد حضور مردم پرشورتر از سال های قبل بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه الگوی حکومت دینی جمهوری اسلامی ایران علیرغم ۱۷ هزار و ۱۶۰ شهید ترور و تحریم های ظالمانه دشمنان در دنیا جواب داد، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هدف اصلی دشمنان نابودی ایران مقتدر است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نباید به دوقطبی سازی اجتماعی دامن زده شود، یادآورشد : خانمی که با فریب دشمن روسری از سرش برداشته از خود ما است و نباید اجازه بدهیم به خاطر هیجان دو سه روزه اش دشمن او را با خودش ببرد.

انتهای پیام

بسیجیان نمونه کاشان تجلیل شدند

بسیجیان نمونه کاشان تجلیل شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha