سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / نشست سیاسی مدیران مدارس سطح یک و سطوح عالی حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب

حوزه/ آمریکا به دنبال مهار قوت و شوکت جمهوری اسلامی در منطقه است، چرا که تمام طرح و نقشه های آنها با بازیگری ایران با شکست مواجه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب در نشست تحلیل و بررسی حوادث اخیر که در مدرسه علمیه صدوقی برگزار شد، گفت: در این اغتشاشات تقابل بین جبهه کفر و اسلام رخ داد و همانند گذشته اسلام و انقلاب به پیروزی رسید و جبهه کفر همچنان شکست خورده است.

وی افزود: در اوائل انقلاب دو جبهه شرق و غرب روبه روی انقلاب اسلامی ایستادند تا هویت انقلاب شکل نگیرد، لذا با همه قدرت و تلاششان و با ایجاد ناآرامی های داخلی و جنگ تحمیلی به تقابل با جمهوری اسلامی ایران برخواستند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه ابراز کرد: آمریکا برای تسخیر و تسلط بر قلب جهان یعنی ایران ابتدا با ایجاد جنگ سخت و تشکیل دولت های همگرا با خود، حرکت خود را آغاز کرد اما دولت سازی آنها با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: آمریکا با برجام به دنبال محدود کردن ایران و رسیدن به برجام موشکی و منطقه ای بود، اما در این مرحله هم با شکست مواجه شد.

وی عنوان کرد: دولت های آمریکا به دنبال مهار قوت و شوکت جمهوری اسلامی در منطقه هستند، چرا که تمام طرح و نقشه های آنها با بازیگری ایران با شکست مواجه شده است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: آمریکا چالش های بیرونی خود را کشورهای چین، روسیه و ایران می داند که ایران دموکراسی غربی را به چالش و مدل حکمرانی جدیدی را به دنیا ارائه و اسرائیل را تهدید می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: آمریکا و عاملانش به دنبال دو قطبی سازی سیاسی اجتماعی در ایران بودند اما همین دوگانگی بلای جان خود آمریکا و سیاسیون شان شده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب جنگ ترکیبی را برای ایران طرح ریزی کردند و در حوادث اخیر از همه ظرفیت های نرم و سخت در جهت ویرانی ایران استفاده بردند و به نوعی همه گزینه ها را روی میز ریختند و جنگ ترکیبی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ابراز کرد: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال هویت زدایی و هویت سازی جدید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha