پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ دوره آموزشی بودجه ریزی عملیاتی کارشناس مسئولان برنامه ریزی و نظارت واحدهای ستادی حوزه

حوزه/ مدیر برنامه ریزی راهبردی بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه از برگزاری دوره آموزشی بودجه ریزی عملیاتی برای کارشناس مسئولان برنامه ریزی و نظارت واحدهای ستادی خبر داد.

حجت الاسلام جراح زاده در حاشیه برگزاری دوره آموزشی بودجه ریزی عملیاتی برای واحدهای ستادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه که امروز در سالن همایش های انجمن های علمی حوزه برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری حوزه، برگزاری این دوره آموزشی را در راستای اجراسازی مصوبه ۱۵۱۳ شورای عالی حوزه های علمیه مبنی بر راه اندازی نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی عملیاتی دانست.

وی افزود: از اهداف این دوره آشنایی کارشناس مسئولان برنامه ریزی و نظارت واحدهای ستادی با مفاهیم، اصول و مبانی بودجه ریزی عملیاتی و همچنین آموزش های لازم در خصوص مشخص کردن هزینه های واحدها مبتنی بر عملکرد در راستای برنامه ریزی، نتیجه گیری و دستیابی هرچه بهتر به اهداف دانست.

مدیر برنامه ریزی راهبردی بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه اشاره کرد: نظام بودجه ریزی در کشور گذشته ای کاملا سنتی و تمرکزگرا داشته که البته در سال های اخیر تلاش های زیادی برای حرکت به سمت بودجه ریزی عملیاتی آغاز شده و مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز در این راستا پیشگام بوده است.

حجت الاسلام جراح زاده بیان کرد: این دوره به عنوان دوره مقدماتی برگزار گردید و پس از آغاز بکار نرم افزار بودجه ریزی عملیاتی، دوره های تکمیلی در این خصوص نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha