شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار دانشجویان دانشگاه ها با نماینده ولی فقیه در خوزستان

جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی اهواز دغدغه های خود را با نماینده ولی فقیه در خوزستان درمیان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تعدادی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام عادلی نژاد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان به سخنرانی پرداخت و در ادامه دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان دغدغه ها، مطالبات و پیشنهادهای خود پیرامون مسائل استان و کشور پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان هم با بیان اینکه نوک پیکان هجمه های دشمن به سمت رهبرمعظم انقلاب است، اظهار کرد: ۴۳ سال است هرچیزی که در توان داشتند به میدان آوردند لذا به واسطه رهبری امام خامنه ای و حضور در صحنه ملت ایران نتوانستند به اهداف خود برسند.

امام جمعه اهواز پیرامون رشادت های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: کل عالم شرق و غرب در مقابل ایران اسلامی بودند، اما به واسطه حضور حماسی جوانان در عملیات های مختلف دچار شکست شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: امروزه در بحث علم و تکنولوژی با نقش آفرینی جوانان و دانشگاه ها در جایگاه بالایی قرار گرفته ایم اما باوجود پیشرفت های مختلف شاهد نا شکری برخی ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با توصیه مردم به ویژه نسل جوان و دانشجو به مطالعه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، عنوان کرد: در این صورت دیگر ناشکری هایی نسبت به این نظام نخواهد بود.

وی با اشاره به کلامی از حضرت امیرالمؤمنین(ع) پیرامون منکر، افزود: عده ای با دست، زبان و قلب در مقابل آن واکنش نشان می دهند، گروهی دیگر در قلب ناراحت می شوند اما بر زبان جاری نمی کنند. در جامعه کنونی و دانشگاه ها نیز در مواقعی شاهد این مساله هستیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: باید دغدغه مسائل فرهنگی را داشته باشیم و میزانی از شرایط موجود ناشی از بی تفاوتی برخی از ما است. در همین خصوص در سطح استان قرارگاه جهاد تبیین تشکیل و برای حضور در دانشگاه ها و مدارس برنامه ریزی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: گروه سوم در کلام امام علی(ع) درخصوص مقابله با منکر، عده ای هستند که در قلب و زبان و عمل خود بی تفاوت می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha