جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره قرآن و عترت

رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی این استان نیمه دی‌ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، علی‌ حسین فضیلت رئیس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه جلسه تفسیر قرآن به‌ صورت هفتگی ساعت ۷ و نیم صبح با حضور کارکنان در دانشکده پزشکی برگزار می‌شود، گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی، دوره آموزشی صحیح‌ خوانی نماز و قرآن ویژه کارکنان و دانشجویان، دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان در بخش‌های احکام، نماز، تفسیر قرآن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، نهج‌البلاغه و حفظ آن، صحیفه سجادیه و حفظ آن، سیره معصومین، پرسمان معارفی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و آشنایی با احادیث اهل بیت از مهمترین برنامه‌های اجرایی تا پایان سال‌ جاری است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت در مهرماه ۱۴۰۰ در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری و ادبی، پژوهشی و فناوری ویژه کارکنان، دانشجویان و اساتید برگزار شد، افزود: مرحله استانی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز به زودی انجام می شود.

فضیلت اضافه کرد: متقاضیان در حال نام نویسی هستند و این جشنواره در بخش‌های آوایی، معارفی، هنری و ادبی، پژوهشی و فناوری نیمه دی‌ماه امسال برگزار و از ۱۲۰ نفر برگزیده در بخش های مختلف تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha