جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1057728
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
نشست مدرسه علمیه خواهران شهرستان مسجدسلیمان

استاد حوزه گفت: نیاز به دشمن شناسی و شناخت توطئه های آنان یا همان پشت صحنه ها را دیدن از ابزار مهم بصیرت افزایی است تا بتوان در حد توان رسالت سنگین جهاد تبیین را جامه عمل پوشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی باحضور حجت‌الاسلام علی اکبر عالمیان، استاد جامعة المصطفی امروز به همت معاونت فرهنگی و بسیج مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام علی اکبر عالمیان با اشاره به نقش خواص در پرداختن به مسأله جهاد تبیین اظهار کرد: آنچه مقام معظم رهبری برای طلاب و روحانیون در دوران کنونی و روزگار سرشار از توطئه ها و فتنه ها تشریح کرده اند، مسأله جهاد تبیین و آگاه بخشی مخاطبین نسبت به اتفاقات است.

وی عنوان کرد: نیاز به دشمن شناسی و شناخت توطئه های آنان یا همان پشت صحنه ها را دیدن از ابزار مهم بصیرت افزایی است تا بتوان در حد توان رسالت سنگین جهاد تبیین را جامه عمل پوشاند.

عالمیان پیرامون اغتشاشات اخیر و دلایل تشدید آن بیان کرد: در قضایای اخیر یک سری زمینه برای اعتراض و نارضایتی های اجتماعی حول مسائل معیشتی و بیکاری مهیا بود که یک جرقه مانند فوت مهسا امینی بهانه ای برای شعله ور شدن این مسائل شد.

وی با اشاره به شعار "زن، زندگی، آزادی" افزود: این شعار تحقق خواسته های فمینیست های غربی برای نابودی جایگاه مادر و همسر است.

استاد جامعة المصطفی ادامه داد: هدف جریان مخالف با نظام مقدس اسلامی، قرار گرفتن ایران اسلامی ذیل سلطه اروپا و آمریکا در تمام جهت ها است.

عالمیان به مخالفت دشمنان نظام مقدس اسلامی با استقلال کشور اشاره و اظهار کرد: از این مخالفت دو هدف دنبال می شود؛ نخست نابودی حکومت دینی و دیگری تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی است.

وی در تشریح حکم قوانین پوشش در کشورهای مختلف بیان کرد: قوانین مربوط به حدود پوشش در همه جای دنیا است اما هیچ نوع پوششی در حکم مخالفت یا موافقت با نظام سیاسی تلقی نمی شود ولی در کشور ما حکم پذیرش قوانین حجاب در واقع موافقت با نظام سیاسی محسوب می شود.

عالمیان گفت: هدف دشمن تجزیه کشور اسلامی بود که تلاششان در زمینه دکترین مهار نیز نتیجه بخش نبود بنابراین دو راهبرد معرفی حاکمیت به عنوان شیطان برای مردم از طریق بمباران اطلاعاتی و تولید نفرت و تبدیل آن به خشم را دنبال کردند.

استاد جامعة المصطفی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در حوادث سیاسی، خود را سپر بلای مردم کرده و این جریان تا زمانی که مردم به بلوغ کامل سیاسی برسند، تداوم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha