شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سص

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران گفت: دانشجویان در صورتی که شناخت کامل نسبت به دشمنان داشته باشند خواهند توانست راه درست را به جامعه نشان دهند.

حجت الاسلام قاسم پایواره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت روز دانشجو، اظهار داشت: مهمترین وظیفه امروز اساتید و دانشجویان جلوگیری از انتشار افکار فاسد و پلید در دانشگاه می باشد.

وی تصریح کرد: شناخت دشمن به جایگاه مهم دانشگاه و محیطی که برای رشد انسان طراز اسلام است باعث شده بانفوذ عناصر خود و باترویج ناامیدی افکار فاسد و پلیدخود را در آن محیط و سپس در جامعه نشر دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه دانشجویان شناخت کامل نسبت به مخاطبان و دشمنان خود داشته باشند، یادآور شد: دانشجویان در صورتی که شناخت کامل نسبت به دشمنان داشته باشند خواهند توانست راه درست را به جامعه نشان دهند.

وی به نقش دانشگاه‌ها در جهاد تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره و برضرورت برگزاری محافل علمی، تربیون های آزاد و کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها تاکید کرد و افزود: اساتید و دانشجویان اعم از خواهر و برادر با شرکت در کرسی های آزاداندیشی تاثیرگذاری لازم را در محیط های علمی خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha