پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هادی حصاری

حوزه/ مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان گفت: فعالیت های پژوهشگران حوزه، بر اساس جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، باید به اطلاع همه آحاد جامعه اسلامی برسد که یکی از بسترهای فراهم شده برای این امر، نمایشگاه پژوهش و فناوری است.

هادی حصاری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به حضور حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار خراسان رضوی گفت: این حوزه در طول این سال‌ها، تلاش کرده تا مجموعه فعالیت‌هایش پاسخ‌گوی نیازها و در راستای حل مسئله باشد که این پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی، در ابعاد مختلف تجلی کرده است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خراسان مجموعه فعالیت ها و برنامه ها را در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای نظام، جامعه، حوزه و بخش بین الملل پیش برده و بخشی از تلاش ها به نتیجه و خروجی منجر شده، تصریح کرد: فعالیت های پژوهشگران حوزه، بر اساس جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، باید به اطلاع همه آحاد جامعه اسلامی برسد که یکی از بسترهای فراهم شده برای این امر، نمایشگاه پژوهش و فناوری است.

حصاری با بیان اینکه این نیاز وجود دارد تا مجامع نخبگانی، علمی و دانشگاهی از تلاش های پژوهشگران حوزه مطلع باشند و با فعالیت های آنان از نزدیک در نمایشگاه آشنا شوند، ابراز کرد: حوزه علمیه خراسان همپای دیگر مراکز علمی پژوهشی کشور، می بایست در راستای رسالت های خود حضور پررنگ داشته و بر اساس مطالبات و اقتضائات عرصه خطیر پژوهش، آنچه انجام داده را مورد رصد مخاطبان قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل نخبگان و مجموعه های پژوهشی دیگر نهادها با پژوهشگران حوزه علمیه خراسان در فضای نمایشگاهی، گامی بزرگ در راه استفاده از نقطه نظرات آنان در تولید آثار خواهد بود، تصریح کرد: تعامل پژوهشگران مجموعه حوزه با دیگر مراکز و مجموعه ارتباطات و مفاهمه ها با مجموعه های علمی دانشگاهی سبب می شود نظرات آنان تبدیل به برنامه و فعالیت، در راستای ارتقای عملکرد شوند.

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: از طرح ها و ایده های پژوهشگران که در راستای پاسخ‌گویی به مسائل نظام و جامعه، آن‌هم در عرصه علمی و پژوهشی باشند استقبال می کنیم و این ایده پردازی های نخبگانی و راهبردها را در راه اعتلای مجموعه فعالیت های حوزه به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha