شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پنجمین جشنواره قرآنی ویژه خانواده طلاب

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت ۲۰۰ نفر در بخش آوایی پنجمین جشنواره قرآنی ویژه خانواده طلاب استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، جواد احمدی منفرد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از مشارکت ۲۰۰ نفر در بخش آوایی پنجمین جشنواره قرآنی ویژه خانواده طلاب استان خبر داد و گفت: پنجمین جشنواره قرآنی طلاب، همسر و فرزندان در سال ۱۴۰، با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در آبان ماه مراحل اطلاع رسانی و ثبت نام شرکت کنندگان خود را همزمان با سراسر کشور آغاز کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: با همکاری اداره امور قرآنی استان و همراهی بسیار خوب ممتحنین مجرب استان، افراد شرکت‌کننده در رشته آوایی این دوره از جشنواره به صورت تلفنی در بخش آوائی شرکت کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات ۸ لغایت ۱۲ آذر در رشته‌های حفظ در سطوح مختلف، ترتیل‌خوانی و قرائت تقلیدی ویژه طلاب خواهر و فرزندان آنها و همچنین همسر و فرزندان طلاب برادر در سطح استان بوشهر برگزار شد.

احمدی منفرد تأکید کرد: داوری این دوره از مسابقات را محمد جماله، میلاد میگلی نژاد و محمدمهدی انگالیان در بخش آقایان، و راضیه پورتنگستانی، سیده اعظم حسینی و زینب یادگاری در بخش بانوان بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha