پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه آموزشی خانواده در نقده

حوزه/ قاسمی با بیان این که تمام مشکلات از استرس و نگرانی ها ناشی می شود، گفت: یکی از عوامل ایجاد اختلال رفتاری در فرزندان شکایت های بی حد و اندازه مادران در زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، نعمت قاسمی امروز در سومین جلسه کارگاه روابط خانواده که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد، به تفاوت زنان و مردان در نحوه تفکر و ساختار ذهنی اشاره کرد و اظهار داشت: یک قاعده کلی و تقریبا جامع در مورد اکثر زنان است که برای ذهن آن ها همه چیز به نوعی و به درجاتی دارای رنگ و بوی احساسی عاطفی است، ولی برای مردان مسائل احساسی عاطفی فقط در زمان و مورد خاص خودش جلوه می کند.

وی اضافه کرد: زنان دارای احساساتی درونی هستند و لذا این مسئله در نوع پوشش، رفتار و حتی شنیدن مطلب آن ها تاثیر می گذارد و بر خلاف آن ها هویت و ماهیت شخصیتی مردان در توانایی شان در انجام کارها، دستاوردها و دستیابی به اهداف شان نهفته و معنی دار می شود.

کارشناس خانواده تصریح کرد: در مسئله تربیت باید به این نکته توجه کنیم که هر رفتاری زائیده شناخت می باشد و لذا باید ابتدا شناخت افراد را اصلاح کنیم و سپس هیجان و حرکت در رفتار نیز به طبع ایجاد شدن شناخت درست اصلاح می شود.

وی با بیان این که تمام مشکلات از استرس و نگرانی ها ناشی می شود، گفت: یکی از عوامل ایجاد اختلال رفتاری در فرزندان شکایت های بی حد و اندازه مادران در زندگی است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha